2014年3月16日 星期日

如何提昇說故事技巧 -- 家長篇

提昇說故事技巧,這裡指的是家長的說故事技巧啊,家長說故事說得動聽,小朋友才有心機聽呢!這兒介紹兩大法讓各位家長都可以做個說故事高手!

直身鏡練習法

對著鏡子,你會看到自己的甚麼身體部份?說故事時,可以多多形容各種感官所感受到的情形呢!

眼睛︰景物、人物的顏色、形狀等的細節 (eg 呢度有個紅色、好大的蘋果)

耳朵︰聲音 ( eg "滴答滴答"...出面落好大雨呀、"沙啦沙啦"...D草比風吹到好大聲),可借助簡單用具製造聲音

鼻子︰味道 (eg 媽媽係廚房煮野食...嘩,好香呀!)

手腳︰觸感 (eg 姐姐買左個毛公仔,摸落去,軟淋淋架!)、動作 (講故事時輔以簡單動作或手勢),可借助簡單用具扮演動作 (如以筆扮飛機)


演繹角色法

試試代入故事中的不同人物角色去演繹故事,聽起來更添趣味!以龜兔賽跑作示範︰

入︰代入兔子角色去說故事

出︰以第三者角度去說故事

有一日,烏龜同兔仔在森林比賽跑步,開始時,烏龜跑得好快,而白兔跑得好慢 (入) 我跑得咁快,實嬴啦,不如瞓陣先,於是我就係路邊瞓著左啦,噢....起身lu,咦,烏龜呢?(出) 呢個時候,烏龜愈跑愈快,仲超越左白兔tim,最後,烏龜就嬴左呢場比賽啦!

從不同角度去說故事,除了令故事更多變化外,亦可以更加仔細具體地描述故事中的不同細節呢!


這兩個練習法除了可讓家長練習說故事的技巧外,當然也適合小朋友去運用呢!^-^*





圖片來源︰雅虎搜尋


沒有留言:

張貼留言