2014年3月21日 星期五

兒童尖子教育專訪

多年前為"兒童尖子教育"雜誌進行的專訪呢


6 則留言:

  1. Miss Carley好犀利呀,上雜誌添!
    其實想問下Miss Carley通常咩情況先要做言語治療架?如果好似肚B 22個月都仲係BB話(同佢講野佢明,不過唔肯講),睇言語治療係咪真係可以令BB開金口呢?

    回覆刪除
  2. Hihi 肚BB媽媽你好!你可以在家製造多些溝通機會比佢 (如將佢想要的東西收埋佢要佢開口要求),做多D口部肌肉運動,同埋加強模仿能力,詳情可以參考我呢篇文章!
    http://carleychan.blogspot.hk/2014/03/blog-post_2607.html
    另外你可以係母嬰健康院檢查時同姑娘講她的情況,如姑娘覺得有需要會再作轉介去醫生做詳細評估,言語治療方面一般兩歲才開始做,雖說正常小朋友是一歲講單字,但我也見過不少小朋友是兩歲多才開口說話,不過每位小朋友情況不同,很難說這樣是否正常呢!你有問題可以再問我 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Thx Miss Carley,其實肚B未識講野,所以已經約左2歲返健康院啦。肚B鐘意食野,而平時係奶奶湊,大家都會要佢開口講要咩先畀,不過肚B都只係會ee呀呀大叫(唔通佢已經講緊?),再唔畀仲會走左去添 =_="
      咁又係,上網睇好多小朋友都更遲先講野,有啲就追學就變開籠雀,肚B 9月返N班,我都好期待佢肯開金口呀

      刪除
    2. Btw Miss Carley,你個blog留言時要每次入驗證碼,如果想改個設定可以去blogger個設定>文章和留言,有個option係唔顯示驗證碼架~

      刪除
    3. 謝謝你的提醒呀!等我SET番先!你試下加強肚BB的模仿能力,除左講E,佢識唔識講其他字?如BA MA AH,呢D都應該係容易發的,同埋做多D口部肌肉運動都會有幫助!繼續努力!

      刪除
  3. Carley, 放假啦 ~ Easter有咩搞作?祝假期愉快 ~

    回覆刪除